Veelgestelde vragen

Stickervellen

Wat is het materiaal van de stickervellen? 

De stickervellen zijn in hoog glans en van sterk sticker papier. De stickers zijn goed beschrijfbaar met balpen of bijv. Stabilo pennen. 

Waarom heeft de collectie voor scholieren/studenten minder stickervellen dan die van de algemene collectie? 

Wij proberen de stickers voor iedereen betaalbaar te maken. Over het algemeen hebben scholieren/studenten minder te besteden. Wij hebben de collectie daarom kleiner gemaakt, maar nog wel erg functioneel. Hierdoor heb je alsnog leuke vrolijke stickers en kun je je planner net zo functioneel maken als je zelf wilt. 

Wanneer komen er nieuwe collecties en losse stickervellen op de webshop? 

Wij proberen zo veel mogelijk variatie en nieuwe designs op de webshop te plaatsen. Helaas kunnen wij op dit moment nog niet zeggen of dat het op een vaste dag per week/maand online komt. Wij doen ons uiterste best om elke twee weken nieuwe collecties en/of losse stickervellen online te zetten. 

 

Betalingen 

Op welke manier kan ik betalen? 

Betalen kun je op dit moment op verschillende manieren doen. Je kunt gebruik maken van een Credit card, Ideal en Paypal, etc. Alle betalingen worden op een veilige manier verricht doormiddel van Shopify Payments. 

 

Levering

Wat is de levertijd? 

Bestel je de stickervellen op een werkdag voor 12.00 uur? Dan verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag. 

Internationale zendingen hebben een verwerkingstijd van 1-5 werkdagen en een langere levertijd. 

Wie komt mijn pakketje brengen? 

De bezorgers van DHL brengen met alle liefde jouw pakketje veilig bij jouw thuis (of op het adres wat jij wilt) Kun je niet wachten? Neem wat te eten en te drinken en ga maar vast bij de brievenbus zitten. Je bestelling komt er zo snel mogelijk aan! 

Voor internationale zendingen maken wij gebruik van meerdere vervoerders  

Retourneren 

Ik heb mijn bestelling net binnen gekregen, maar had er toch iets anders van verwacht. Kan ik het terug sturen? 

Wij vinden het erg vervelend als jouw bestelling niet naar verwachting is. Het is daarom mogelijk om je bestelling terug te sturen, mits het ongebruikt ( geen enkele sticker mag van het vel af zijn gehaald), ongekreukt en ongebogen weer terug wordt gestuurd. 

Wie betaalt de retourkosten? 

De retourkosten zullen voor eigen rekening zijn. Je kunt naar een PostNL punt of DHL punt gaan om het pakketje weer veilig op te sturen. 

 

Webshop 

Waarom zou ik een account aanmaken? 

Als je een account aanmaakt zal het in het vervolg een stuk makkelijker zijn om opnieuw een bestelling te plaatsen. Al je gegevens staan in je account en hoef je daardoor niet meer opnieuw in te voeren. Jij bent de enige die toegang heeft tot je account. 

Op welke manieren kan ik contact met jullie opnemen? 

Via de contact pagina vind je verschillende manier om contact met ons op te nemen.